zaterdag 9 maart 2013

Insanity workout: 60 dagen van dag tot dag



Insanity "misschien wel het moeilijkste fitness-programma ooit" 

De eerste keer dat ik met Insanity in aanraking kwam was via een teleshop programma en dacht ik dat het weer allemaal mooie praatjes waren zoals zo vaak. ‘Doe dit programma en krijg het beste lichaam ooit’.
Ja, ja, eerst "zien" dan geloven... 
Na een olifantendracht van 42 weken, een keizersnede en een dochter van bijna 10 pond bij geboorte (en nu een half jaar oud) is mijn lijf niet meer dat wat het geweest is en moet daar drastisch wat aan gedaan worden. Maar of dat door dit wonder programma gaat komen???

Insanity is een zeer intensief home-workout programma waarbij de focus ligt op zowel kracht als conditie. 9 weken lang werk je jezelf 6 dagen per week, 40-60 minuten per dag in het zweet. De oefeningen die gedaan worden vragen behendigheid, kracht, inzet en vooral doorzettingsvermogen. Het enige wat je nodig hebt is iets om de dvd in af te spelen en eventueel een matje voor de grond oefeningen.

Na mij er verder in verdiept te hebben, heb ik mijzelf toch over de drempel getilt en ga ik de uitdaging van 60 dagen aan. Dit in combinatie met het dr. Frank dieet hoop ik resultaat te kweken.
Elke trainingsdag zal ik een blog bijhouden met mijn bevindingen en eventuele behaalde resultaten.
Ben enorm benieuwd!!!!


Vanaf week 11 ziet het trainingsschema er zo uit:
Bginnend met dvd 1:

Dvd's :
1. Dig Deeper & Fit Test
2. Plyometric Cardio Circuit
3. Cardio Power & Resistance
4. Cardio Recovery & Max Recovery
5. Pure Cardio & Abs
6. Cardio Abs
7. Core Cardio & Balance
8. Max Interval Circuit
9. Max Interval Plyo
10. Max Cardio Conditioning & Abs

Mocht je vragen hebben of ook interesse hebben om dit thuis te doen, neem dan even contact op via mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten